joi, 6 august 2009

Amintiri

imi lipsesc mult clipele petrecute impreuna in trecut si nu spun ca acum nu -mi plac dar totul e divers ,se respira cu o arie viceversa , imi amintesc nopti nedormite gindinduma la el la ziua cind ne vom vedea , nopti intregi a palavragi pe messenger mii te iubesk si mii imi lipsesti , eram imolipsiti de un virus foarte rar "iubire" numaram zilele de cind stam impreuna 2 saptamini , 1 luna , 2,3,4,5,6, ma mindream de relatia mea "lunga" si acum? ne-am obisnuit impreuna eu stiu ca exista el la fel ne iubim enorm dar sarutul nu e asa lung privirea nu e asa intensa... Oare ce sa schimbat? eu? el? noaptea trecuta citisem toate discutiile noastre (arhivul de yahoo messenger, toata relatia noastra a inceput in lumea ireala in un social network) de cind ne-am cunoscut... eram emotionata , cite cuvine dulci, emotii, sentimente pe atunci nici nu -mi imaginam ca vom ajunge la o relatie lunga intensa si asa puternica. Nu a fost totul perfect au fost momente pline de dragoste iar altele de ura certuri si dispret ..am gresit , a gresit , relatia a fost mii de ori pe muchie de cutit , am avut dorinta de a evada , de a lasa totul balta nu avea rost sa mergem inainte ...dar dupa o ora fara sai aud vocea , gaseam o mie de motive valabile de a fi impreuna, am depasit si perioada cind certurile erau routine , acum nimeni si nimik poate sa ne opreasca , nu stiu cit vom mai fi impreuna , sper ca orce fata indragostita mult mult mult ... astazi am primit un sms de la el cu felicitari cu o declaratie de dragoste si m-am simtit ca un an in urma ..Ma uit la poza noastra si simt. cum lacrimile imi inunda ochii..recitesc ultimul mesaj de la tine...retraiesc momentele frumoase si incep sa plang....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Share |