joi, 13 august 2009

Eu....Eu te iubesc.....

Incearca sami spuie ceva , ezita , ma priveshte in occhi cu dispret , nu vrea sami spuna eu ii zimbesc.. rasufla adinc... simt ca ceea ce-mi va spune e mai presus de el " Micutsa mea scusa-ma ca te-am tratat in asa mod dar tu shtii ca eu...... ehmm simt ceva de genul.... nu shtiu cum sal numesc .. deci Eu ... Eu te iubesc.... eu ascult dar gindurile imi zboara undeva departe ... Ce a spus??? a spus cumva ca ma iubeshte? Dece acum nu ma afecta primul sau te iubesk ?doar l-am shteptat atita timp ...dece nu-mi importa ca pentru prima data ma trateaza ca pe o printesa , Ii intorc spatele si plec, Imi spune ceva dar sunt prea obosita pentru a fi atenta la ceea ce-mi striga in urma .. mergind inteleg ca nu mai simt nimic pentru el nimik nici dispret dar ar mertita-o , sunt indiferenta la tot ce spune ce face , la toate amenintarile sale, stiu ca acum pot sa primesc o palma sau mai shtiu eu ce de la el dar nu-mi importa ..ramine in urma ma lasa sa plec a inteles ....Game over parnishka....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Share |